برنج هاشمی آستانه اشرفیه

 
یکی از بهترین برنج های تولید شده در کشور برنج هاشمی آستانه اشرفیه می باشد. این استان از لحاظ برنج بزرگترین تولید کننده برنج می باشد، و از این جهت می تواند برای مشتریان یک گزینه بسیار مناسب برای خرید برنج باشد.
اگر شما دغدغه خرید یک برنج مناسب دارید و نمی دانید این برنج را از کجا تهیه نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم برنج هاشمی آستانه را برای یک بار امتحان کنید. شما با آشنا شدن با این برنج می تواند به راحتی برنجی خوش پخت و باکیفیت را دریافت و خریداری نمایید و همچنین قیمت بسیار مناسب آن راضی و خرسند باشید.
 

مشخصات دانه برنج هاشمی

 
طول دانه خام 6.09 تا 7.4 ميلي‌متر (متوسط 7.3 ميلي‌متر) است، و پس از پخت 11 تا 13 ميلي‌متر و عرض دانه 1.8 ميلي‌متر و دانه آن گچي رنگ است.
 

روش تهیه برنج هاشمی آستانه اشرفیه

 
برای تهیه برنج هاشمی آستانه اشرفیه با کیفیت، یک سری مراحل طی می‌شود تا یک محصول با کیفیت در برنج پارس به فروش برسد. جهت تهیه برنج هاشمی آستانه اشرفیه، مرغوب‌ترین شلتوک‌ها توسط کشاورزان تهیه می‌شوند؛ سپس این شلتوک‌ها در مدرن‌ترین کارخانه‌های برنج‌کوبی استان گیلان به برنج سفید با کیفیت تبدیل می‌شوند.
برنج‌های بدست آمده قبل از بسته بندی شدن، توسط کارشناسان مربوطه نمونه برداری می‌شوند و در آزمایشگاه‌ها از نظر کیفیت مورد برداری قرار می‌گیرند؛ تنها برنج‌های تأیید شده توسط تیم کنترل کیفیت، مجوز بسته بندی و صادر شدن را دریافت می‌کنند. تمامی مراحل سورتینگ و بسته بندی شدن برنج هاشمی آستانه اشرفیه توسط دستگاه‌های و بدون دخالت دست صورت می‌گیرند.

 

روش تشخیص برنج هاشمی اصل

 
دانه‌ های برنج هاشمی آستانه اشرفیه بطور معمول بصورت کشیده و نسبت به سایر گونه ها چاق تر است. البته به جز برنج های بینام، امراللهی، عنبربو که چاق تر از هاشمی هستند. رنگ دانه های این برنج سفید و مایل به کرم است. همچنین این برنج، دارای عطر مناسب و ری (قد) بالایی بوده و ظاهر مناسب و مهمان پسندی را دارد.
 

کیفیت برنج هاشمی آستانه

 
آستانه اشرفیه، به دلیل آب و هوای مناسب و میزان حاصل خیزی خاک سبب شده تا برنج نسبت به سایر برنج های تولید شده در شمال کشور بسیار معروف تر و بهتر باشد. اما آیا همه برنج های تولید شده در این شهرستان کیفیت بالایی دارند؟
برای پاسخ به این سوال باید بگوییم برنج باکیفیت ویژگی های خاصی دارد، که با اطلاع از آن شما می توانید برنج مناسب تری خرید نمایید.
 
شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


272 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما