آشنایی با سویا دامی

25 اسفند 1401, 02:50

آشنایی با سویا دامی

سویا دامی به نام کنجاله سویا شناخته می شود که بالاترین میزان تقاضا برای خرید و فروش را در میان انواع محصولات دامی به خود اختصاص داده است. این نوع محصول دارای مقادیر زیادی از پروتئین است. پروتئین در افزایش کیفیت دام تاثیر بسیار زیادی دارد. به خاطر داشته باشید که تمامی کنجاله‌ها نیز برای استفاده دام موثر نیستند. معمولا از کنجاله‌های پسماندهای روغنی به عنوان تغذیه دام استفاده می شود.
کنجاله سویا دارای مقادیر زیادی از پروتئین، منیزیم، انواع ویتامین های مختلف، کلسیم و آهن است. جالب است بدانید که این محصول تا سال ۱۳۷۵ توسط دامداران مورد استفاده قرار نمی گرفت اما به مرور زمان به یکی از بهترین محصولات دامی تبدیل شد. تا جاییکه از گران قیمت ترین تغذیه دام شناخته می شود.
امروزه این محصول تولید بسیار بالایی دارد که بیش از نیمی از تولیدات در بخش مربوط به دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. سویا را می توان از دانه های روغنی بسیار مفید دانست.

مزایای استفاده از سویا دامی عمده

استفاده از سویا دامی عمده باعث کاهش قیمت فروش آن می شود. اگر می خواهید این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید، آن را به صورت عمده بخرید تا هزینه کمتری برای خرید آن، صرف کرده باشید. همانطور که گفته شد این محصول دارای مقادیر زیادی از پروتئین است. پروتئین برای افزایش انرژی دام اهمیت بسیار زیادی دارد. با استفاده از این نوع محصول، انرژی دام خود را افزایش دهید.
در برخی موارد در صورتی که دسترسی به خرید کنجاله سویا نداشته باشید، می توانید از جایگزین های آن خریداری کنید. از جایگزین های این محصول می توان به کنجاله کلزا، کنجاله تخم پنبه و پودر ماهی اشاره کرد. البته باید خاطر نشان ساخت که پودر ماهی نسبت به انواع محصولات دیگر قیمت بالاتری دارد.


درصد استفاده از سویا دامی

درصد استفاده از سویا دامی در دام های مختلف، متفاوت است. برای پرورش گوساله ها ما به حداکثر بیست درصد از این محصول، برای پرورش گاو شیری به حداکثر سی و پنج درصد از سویا بادامی، برای پرورش گاوهای کوچک به بیست درصد سویا بادامی نیاز است. اما معمولا از انجایی که این محصول قیمت بالایی برای خرید و فروش دارد، از آن تا حد معینی خریداری می شود.
شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


248 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما