کنجاله پنبه دانه بعد از کنجاله سویا به عنوان منبع پروتئین گیاهی رایج در حوزه خوراک دام می باشد و به علت خواص بسیاروارزش غذایی بالا که برای دام دارد دراکثر مراکز فروش خوراک دام قابل خریدمی باشد.

خواص کنجاله پنبه برای دام

کنجاله پنبه دانه یکی از محصولات جانبی پنبه دانه که حاوی فیبر ،پروتئین وانرژی می باشد وبه علت ارزش غذایی بالا وسرشار از روغن والیاف مغذی قابل هضم در خوراک دام جایگاه ویژه را به خود اختصاص داده است.
کنجاله پنبه دانه دارای ۲۰تا۲۵درصد پروتئین ومیزان چربی موجود درآن ۱۰تا۱۳درصد وفیبر خام آن حدود ۲۰ درصد می باشد کنجاله پنبه دانه مرغوب دارای رطوبت زیر ۱۰ درصد می باشد.
این محصول به عنوان مکمل فسفر وکلسیم به همراه دیگرمواد غذایی ،خوراک مطلوب برای گاوهای شیرده و گوسفندان می باشد کنجاله پنبه دانه به علت وجود چربی بالا در دل خود سبب افزایش تولیدشیر وافزایش کیفیت شیر در دامهای شیرده وافزایش وزن در دام های پرواری می شود.
کنجاله پنبه دانه به عنوان پروتئین متوسط بهترین جایگزین کنجاله سویا می باشد که این روزها با افزایش قیمت شدیدی مواجه شده است.


قیمت کنجاله پنبه دانه

قیمت کنجاله پنبه تحت تاثیر عرضه و تقاضا می باشد تقاضای پنبه دانه جهت استفاده در خوراک دام و یا جهت استخراج روغن می باشد کنجاله پنبه که پس از روغن کشی دانه پنبه باقی می ماند.
خواص بسیاری مانند پروتئین، فیبر و چربی بالا که منبع انرژی می باشد به عنوان خوراک مغذی و الیاف جایگزین علوفه در جیره دام ها مورد استفاده قرار می گیرد.
کنجاله پنبه دانه به علت دارا بودن پروتئین بعد از دو خوراک دانه ایی وارداتی و اساسی در صنعت دام و طیور یعنی سویا و ذرت که منبع پروتئین هستند دارای اهمیت بالایی در خوراک دام و طیور می باشد.

فروش کنجاله پنبه دانه

فروش کنجاله پنبه دانه بر اساس درجه بندی و کیفیت محصول با قیمت های متفاوت در فروشگاههای خوراک دام انجام می شود قیمت فروش این محصول بر اساس روش فرآوری و اسخراج روغن از این محصول متفاوت می باشد کنجاله پنبه دانه در کارخانجات روغن کشی طی مراحلی که ذکر میکنیم انجام می شود
۱-تمیز کردن بذر وجداکردن ناخالصی از تخم پنبه دانه
۲-جدا سازی لایه بیرونی از تخم پنبه
۳-ایجاد شکاف در تخم پنبه
۴-استخراج روغن از پنبه دانه
۵-آسیاب کردن پنبه دانه بعد از روغن گیری
کنجاله تخم پنبه موجود در بازار دو نوع می باشد نمونه خارجی و نمونه داخلی، نمونه های خارجی از کشور های برزیل، هند، چین و پاکستان وارد کشورمان می شود اما نمونه های داخلی بیشتر از استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی بیشترین تولید کننده این محصول می باشند.

شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


225 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما