سویا و استفاده از آن در تغذیه دام
سویا و استفاده از آن در تغذیه به یکی از معمول ترین غذاهای دام تبدیل شده است. سویا از مفیدترین تغذیه های دام است که توجه به کیفیت آن در هنگام خرید محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. در این بخش می خواهیم شما را با اهمیت سویا و استفاده از آن در تغذیه دام، مزایای خرید و فروش ان، قیمت خرید و فروش این محصول، انواع سویا، خواص ان برای دام و انسان آشنا کنیم تا اطلاعات جامعی در این مورد به دست آورید.
سویا برای دام لاهیج دشت

اهمیت سویا و استفاده از آن در تغذیه دام

سویا از بهترین موادغذایی دام شناخته می شود. منظور از سویا به عنوان تغذیه دام، کنجاله سویا است که از دانه های سویا به دست می آید. این نوع روغن از دانه سویا استخراج می شود، سپس با مواد دیگر حرارت می بیند و کنجاله سویا را به دست می دهد.
کنجاله سویا دارای منبع غنی از پروتئین است. پروتئین موجود در سویا، نیاز دام به پروتئین را رفع می کند. این نوع محصول دارای ۴۴درصد پروتئین است. به همین دلیل بسیار خوش خوراک است و از آن به عنوان تغذیه دام در سراسر جهان استفاده می شود. جالب است بدانید اسید امینه های پروتئینی حیوانی دارای کیفیت بالایی هستند. به همین دلیل بیشتر از این نوع پروتئین برای تغذیه دام استفاده می شود.

ارزش غذایی سویا در تغذیه دام

سویا دارای ارزش غذایی بسیار فوق العاده ای است. این محصول یک خوراک غذایی بسیار عالی است که آن را به یکی از تغذیه دامی خوشمزه تبدیل کرده است. این محصول قابل هضم است و دام می تواند آن را به راحتی هضم کند. این نوع تغذیه دامی منبع غنی از پروتئین است.
جالب است بدانید که سویا نسبت به دیگر محصولات دامی دارای مقادیر زیادی از کلسیم و فسفر است. این محصول را می توان منبع غنی از فسفر دانست. این محصول دارای مقادیر زیادی از اسیدامینه های مختلف و مفید مانند آرژنین، ایزولوسین، میتونین، فنیل آلانین و غیره است. وجود چنین اسیدامینه هایی باعث افزایش کیفیت و ارزش غذایی محصول می شود. هرچقدر کیفیت تغذیه دام بالاتر باشد، به همان اندازه کیفیت فراورده های دام نیز افزایش پیدا می کند.

شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


208 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما