پوسته بادام منبع غنی از آنتی اکسیدان نوع آلفاتو کروفرول می باشد این ترکیبات تا زمانی که خود به محصولاتی بی اثر تبدیل گردند ، از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع در جیره جلوگیری می کنند تعدادی از ترکیبات شامل فنل ها ، کوئینون ها ، توکروفرول ، اسید گالیک وگالات دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند

ویتامین E هشت شکل طبیعی آن شناخته شده است وبر اساس اینکه زنجیره جانبی مولکول آن اشباع و یا غیر اشباع باشد به دو گروه تقسیم می شوند . به 4 شکل اشباع آن توکروفرول گفته می شود که بصورت آلفا ، بتا ، گاما ، سیگما نشان داده می شود.

هنگام استفاده از پوسته بادام ، میزان ویتامین جیره غذایی باید توسط مواد دیگر تامین شود چون پوسته بادام از لحاظ سایر ویتامینها فقیر می باشد.

پیش بینی می شود رشد صنعت فرآورده جانبی در کشور ها توسعه یافته و در حال توسعه تداوم داشته باشد. از آنجا که بسیاری از فرآورده های جانبی یا پسمانده ها به عنوان جزیی از ترکیب جیره غذایی دام دارای ارزش بالقوه و اساسی هستند ، نحوه بهره گیری از آنها ، از نظر اقتصادی ارزنده است نشخوار کنندگان به علت وجود دستگاه گوارش چهارقسمتی و بوسیله میکروارگانیسم های موجود در شکمبه قادرند مواد غذایی حاوی سلولز بالا ، همی سلولز و سایر مواد خشبی را که تک معده ایها قادر به هضم آنها نیستند مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند در همین راستا بایستی در ایران در زمینه تغذیه تحقیقات گسترده انجام پذیرد و یکی از زمینه ها می تواند شناسایی و نقش بقایای صنایع غذایی و کشاورزی در تولید دام باشد.

پوسته بادام یکی از فراورده های باغداری که در ایران به مقدار فراوانی تولید ،ودور ریخته می شود واز دید دامداران نادیده گرفته می شود با جمع آوری واستفاده صحیح از آن می توان به عنوان یک فرآورده جانبی به مقدار فراوانی در جیره غذایی گنجانده شودو از منابع موجود در آن تاحدامکان استفاده کرد.

شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


160 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما