کنسانتره چیست؟

19 آذر 1402, 11:16

کنستانتره دامی

کنسانتره دامی  همان خوراک دام است که  طی فرمول خاص برای مصارف خاص ترکیب شده است که شامل دانه ها غلات ویتامین ها و پروبیوتیک هاست.
کنستانتره اصطلاح رایج در میان دامداران می باشد و منظور خوراک دام صنعتی تولید شده در کارخانه است.

همانطور که غذا برای ما انسان ها از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر غذاهایی که می خوریم مورد توجه قرار نگیرند باعث ایجاد ضعف و مریضی می شود، دام ها نیز همینطور هستند. چه دام ما گوسفند باشد چه گاو فرقی نمی کند. به غذای مورد استفاده غنی شده حیوانات اهلی کنسانتره دام می گوییم.

کنسانتره چیست؟

کنسانتره ها حاوی مواد غذایی پرانرژی هستند که عمدتاً برای افزایش چگالی انرژی به جیره اضافه می شوند. آنها غلات یا محصولات جانبی غلات ، ریشه و غده هستند ، غذاهای مایع مانند ملاس ، چربی و روغن

امروزه کاربرد کلمه کنسانتره در تغذیه دام و طیور، و سپس در صنایع غذایی استفاده می‌شود. معنی لغوی کنسانتره یعنی متراکم و به هر ماده ای که دارایی ترکیبات غنی و متراکم از یک یا چند نوع ماده باشد کنسانتره می‌گویند.

وعده های غذایی با پروتئین بالا

وعده های غذایی با پروتئین بالا دانه های گیاهی که عمدتاً به عنوان منبع روغن برای مصارف غذایی انسان و مصارف صنعتی تولید می شوند، عبارتند از: سویا، بادام زمینی (بادام زمینی)، بذر کتان (بزرک)، کلزا، پنبه دانه، نارگیل، روغن نخل و تخمه آفتابگردان.

پس از پردازش این دانه ها برای حذف روغن، بقایای آن که ممکن است حاوی 5 تا کمتر از 1 درصد چربی و 20 تا 50 درصد پروتئین باشد، به عنوان خوراک دام به بازار عرضه می شود.

کنسانتره خوراک دام

اصطلاح کنسانتره در تغذیه دام نیز به کار می‌رود و ماده غذایی برای تغذیه دام است. کنسانتره در تغذیه دام شامل تمام مواد مورد نیاز برای پرواربندی دام بوده و کمابیش دارای بیش از ۷ درصد از پروتیین و ۱۸ درصد فیبر است.تمامی دامها و گوسفندان در هنگام پرواربندی باید به خوبی تغذیه شوند.

شاید شما در نگاه اول تصور کنید که تمامی دامها از علوفه تغذیه می کنند اما باید به شما بگوییم که تمام دامها برای بزرگ شدن و پروار شدن نیاز به تغذیه مناسب دارند.

*** کنسانتره ها بصورت سفارشی نیز قبول می گردد ***

مشتریان محترم جهت خرید بصورت حضوری به آدرس شرکت می توانند مراجعه نموده و یا از طریق ثبت سفارش با هماهنگی قسمت فروش ، محصولات به آدرس مشتری ارسال خواهد شد
.

.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


114 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما