خواص برنج هاشمی

برنج هاشمی ارزش غذایی بالایی دارد، این نوع برنج دارای مقدار قابل توجهی ویتامین‌ های گروه بی B و مواد های معدنی مانند آهن، پتاسیم و فسفر و همچنین فیبر، پروتئین است. به همین دلیل می توان برنج هاشمی را به عنوان یک منبع غذایی سالم و مغذی، در تامین انرژی و تغذیه مناسب برای بدن مورد استفاده قرار داد.

برنج هاشمی علاوه بر استفاده در سفره‌ های خانواده‌ های ایرانی، در رستوران‌ ها، شرکت ها و مراسم ها نیز به عنوان برنج مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به تعریفی که از برنج هاشمی کرده ایم، این نوع برنج را می توانیم به عنوان یک انتخاب برتر در میان سایر انواع برنج در نظر گرفت.


ویژگی و مشخصات برنج هاشمی

برنج هاشمی به عنوان یکی از برنج‌ های محبوب در ایران، ویژگی‌ های منحصر به فردی دارد، در زیر به برخی از این ویژگی‌ های اشاره می کنیم :
  1. عطر و طعم : برنج هاشمی دارای عطر و طعم دلنشین و دلپسند است که باعث لذت مصرف کننده در هنگام مصرف می‌شود، این ویژگی طعمی خوشبو و متمایز را به برنج هاشمی میبخشد.
  2. دانه‌ های بلند: برنج هاشمی دارای دانه‌ های بلند و کشیده است که به نظم و زیبایی در هنگام پخت و سرو وعده‌ های غذایی منجر میشود، این ویژگی باعث چشم نواز بودن دانه های آن در سفره‌ های خانوادگی و رستوران‌ ها می‌شود.
  3. قدرت جذب آب : برنج هاشمی دارای قدرت جذب آب بالا است که در بهترین شدن در پخت کمک میکند. آب مورد نیاز برای پخت برنج هاشمی به راحتی توسط دانه‌ های برنج جذب می‌شود و به این ترتیب در خوش خوراکی و نرمی آن تاثیر میذارد.
  4. نرم ماندن بعد از پخت : برنج هاشمی یکی از برنج‌ هایی است که حتی بدون همراهی با خورشت، همچنان قابلیت مصرف دارد و با گذشت زمان، بافت نرم و لطیف خود را حفظ می‌کند.
  5. کیفیت بالا : برنج هاشمی از نظر کیفیت و خلوص بسیار بالا است. این برنج بدون ترکیبات اضافی، دانه‌هایی سالم و خالص را ارائه می‌دهد که باعث ایجاد تجربه مطلوب و رضایت مشتریان می‌شود.
  6. و...

برنج هاشمی درجه یک گیلان. با توجه به قرار گرفتن شرکت لاهیج دشت به مرکز برنج و بادام ایران آستانه اشرفیه بهترین نوع برنج هاشمی و جمشیدی جهت مصارف خانگی و رستوران ها و هتل ها در دسترس می باشد.


.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


15 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما