کنجاله سویا از دانه سویا بدست می آید و جزء فراورده های با ارزش به حساب می آید و با استفاده از آن دیگر نیازی به تهیه خوراکی های گران قیمت با منشا حیوانی نمی باشد.

این محصول سرشار از پروتئین و فسفر است و برای رشد و تقویت استخوان ‌بندی دام و طیور بسیار مفید بوده و کارایی بسیار زیادی دارد و برای تغذیه دام و طیور از آن بسیار استفاده می شود.
 
 این محصول پر خاصیت در فصل های سرد برای تغذیه گاو های شیرده و همچنین منبع کامل غذایی برای ماهی و حیوانات خانگی استفاده می گردد. بعد از عملیات روغن گیری ، قسمت هایی از دانه های روغنی سویا که باقی می مانند را کنجاله می نامند.

کاربردهای کنجاله سویا چیست؟

کاربرد اصلی این کنجاله در تغذیه حیوانات می باشد و برای راحتی استفاده حیوانات ، کنجاله ها را به قطعات کوچک تر تقسیم می کنند. باید در انتخاب کنجاله ها برای حیوانات دقت لازم صورت گیرد ، زیرا بعضی از کنجاله ها مانند کنجاله کرچک و جلا نباید به عنوان مصرف خوراکی استفاده شوند و کاربرد آنها به صورت کود می باشد. همچنین مصرف خوراکی کنجاله کرچک می تواند سمی و بسیار خطرناک باشد .
 
 در قدیم ، هیچ کس در مورد کنجاله ها و تاثیرات بی نظیر آنها در عرصه کشاورزی اطلاعاتی نداشت اما با گذشت زمان و پیشرفت علم این محصول بی نظیر جایگاه اصلی و ضروری خود را در عرصه محصولات کشاورزی بدست آورد و یکی از این محصولات خاص کنجاله سویا می باشد. به وضوح می توان گفت ، اگر در مدت کوتاهی در تولید کنجاله سویا اختلال بوجود آید ، بازار گوشت و پروتئین نیز با مشکلاتی روبرو خواهند شد.
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


30 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما