خواص مصرف یونجه برای گوسفند یکی دیگر از موضوعات مربوط به مطالب سایت سون شیپ می باشد، که ما در رابطه با چگونگی مراقبت از دام زنده به ارائه آن می پردازیم. بدن جانداران زنده همواره برای رشد و بازدهی بیشتر به مواد غذایی سالم و با کیفیت نیاز دارد. تا از این طریق بتواند مواد غذایی مورد نظر خود را به دست بیاورد و انرژی لازم را برای رشد به دست بیاورد.
در این بین شما اگر به دنبال گله سالم و بسیار خوبی هستید، باید بتوانید علوفه و خوراک با کیفیتی را برای آنها فراهم کنید. تا با این کار علاوه بر افزایش وزن گوسفندان، مقدار تولید شیر آنها نیز افزایش چشمگیری داشته باشد.

بررسی خواص مصرف یونجه برای دام

دادن جیره غذایی مناسب و با کیفیت به انواع دام باعث می شود تا آنان حداکثر بازدهی ممکن را داشته باشند. البته در این بین جیره های غذایی متفاوتی وجود دارد که هر کدام دارای ارزش غذایی خاصی می باشند. اغلب جانداران و حیوانات برای اینکه به فعالیت بپردازند به انرژی نیاز دارند، در این بین انرژی نیز از خوردن و تغذیه مناسب و با کیفیت به دست می آید. به این خاطر اگر شما به دنبال دریافت بهترین بازدهی از گله و دام خود هستید باید بهترین جیره غذایی را در اختیار آنها بگذارید تا مواد لازم برای رشد را به دست بیاورند. در این میان مواد غذایی همانند کاه، یونجه، علوفه، کنسانتره، ذرت و … برای انواع دام وجود دارد. که دامداران بر اساس شرایط بدنی و اهدافی که از دامداری دارند به جیره بندی این مواد غذایی برای دام خواهند پرداخت.

ارزش غذایی یونجه برای انواع دام

یونجه به عنوان یکی از مواد غذایی شناخته می شود که شما می توانید با استفاده از آن باعث رشد بیشتر حیوانات مختلف شوید. یونجه برای حیوانات مختلف دارای ارزش غذایی بسیار زیادی می باشد. به این صورت که در این گیاه انواع مواد معدنی، ویتامین ها و پروتئین وجود دارد، و 50 درصد از محتویات موجود در یونجه را پروتئین به خود اختصاص داده است. به این خاطر این ماده غذای دارای ارزش بسیار زیادی می باشد و اغلب دامداران برای تغذیه گله و دام های خود از این علوفه استفاده می کنند. زیرا با رساندن انواع مواد غذایی و با کیفیت به بدن دام باعث می شود تا رشد و بازدهی حداکثری را از خود نشان دهند.

شرکت لاهیج دشت گیلان
شماره تماس
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


278 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما