پوست بادام زمینی برای دام

پوست بادام زمینی برای دام یکی از مکمل های غذایی می باشد. این محصول تا 20 درصد می تواند جایگزین کمکی علوفه مانند یونجه باشد. میوه بادام زمینی هنگامی که از پوسته خارجی خود خارج می شود در اطراف آن یک ورقه نازک مانند کاغذ وجود دارد که به عنوان محصول فرعی محسوب می شود. پوست بادام زمینی ضایعات زیادی دارد و در تناژ بالا تولید می شود. در کشورهای تولید کننده بادام زمینی اکثر این ضایعات را می سوزانند و دور می ریزند اما در صورت فراوری می توان از آن به عنوان یک خوراک جانبی برای دام استفاده کرد.

چه مقدار از پوست بادام زمینی برای دام استفاده کنیم؟

پوست بادام زمینی از محصولات پرمصرف برای دام محسوب می شود. در مناطقی که این محصول کشت می شود به عنوان خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد. پوست بادام زمینی از نظر مواد مغذی با یونجه قابل مقایسه است و اغلب در غذای گاو از آن استفاده می شود پروتئین زیادی را فراهم می کند. از پوست بادام زمینی می توان به عنوان منبع علوفه تا 20 درصد در جیره غذایی گاو استفاده می شود.

خواص پوست بادام زمینی برای دام

پوست بادام زمینی دارای محتوای بالا فیبر و کربوهیدرات می باشد که اگر آنالیز از آن بگیریم متوجه می شویم که پوسته آن دارای 0.50 درصد پروتئین خام, 59.0 درصد فیبر خام, 2.5 درصد خاکستر و 4.43 درصد کربوهیدرات دارد. شما می توانید با مشورت یک دامپرور به مقدار مورد نیاز از این محصول در غذای دام استفاده کنید.

قیمت پوست بادام زمینی برای دام

پوست بادام زمینی یک محصول فرعی محسوب می شود و قیمت پایین تری نسبت به خود بادام زمینی دارد. این محصول در واقع از ضایعات بدست می آید اما ارزش غذایی بالایی دارد. برای خرید پوسته بادام  زمینی می توانید به سایت لاهیج دشت مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید..

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


42 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما