خوراک دام باکیفیت

15 شهریور 1403, 08:39

خوراک دام باکیفیت

خوراک دام باکیفیت، یکی از عوامل کلیدی در بهبود سلامت و بهره‌وری دام‌ها است. بخش زیادی از مواد مغذی موردنیاز دام‌ها، از طریق خوراک دام تامین می‌شود. انتخاب و خرید خوراک دام باکیفیت نیازمند دانش و دقت فراوان است.

۱. بررسی ترکیبات خوراک

ترکیبات موجود در خوراک دام، پیش از خرید باید به دقت بررسی شوند. خوراک باید حاوی مواد مغذی اساسی نظیر پروتئین‌ها، چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه در ترکیب خوراک بسیار مهم است.

۲. انتخاب تامین‌کننده معتبر

تامین‌کننده‌ای که خوراک دام را از آن خریداری می‌کنید باید معتبر و دارای سابقه خوب باشد. بررسی نظرات مشتریان و اعتبار شرکت در بازار می‌تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند. شرکت لاهیج دشت ، یکی از شرکت های فعال در این زمینه است که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می کند.

۳. تطابق با نیازهای خاص دام

هر نوع دام نیازهای تغذیه‌ای خاص خود را دارد. برای مثال، خوراک مورد نیاز برای گاو شیری با خوراک مورد نیاز برای گاو گوشتی متفاوت است. بنابراین، خوراک دام باید با توجه به نوع دام و مرحله رشد آن انتخاب شود.

۴. آزمایش‌های کیفی

برخی از تولیدکنندگان خوراک دام، آزمایش‌های کیفی روی محصولات خود انجام می‌دهند. نتایج این آزمایش‌ها می‌تواند به شما اطمینان بیشتری در مورد کیفیت خوراک بدهد.

۵. بررسی تاریخ تولید و انقضا

خوراک دام باید تازه باشد و مدت زیادی از تولید آن نگذشته باشد. بررسی تاریخ تولید و انقضای خوراک از جمله نکات مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. خوراک قدیمی می‌تواند کیفیت پایین‌تری داشته باشد و حتی به سلامتی دام‌ها آسیب برساند.

۶. ارزیابی بسته‌بندی

بسته‌بندی خوراک دام باید مناسب و مقاوم باشد تا از آلودگی‌های خارجی و رطوبت جلوگیری کند. بسته‌بندی‌های مناسب می‌توانند به حفظ کیفیت خوراک در مدت زمان طولانی‌تر کمک کنند. همچنین بسته بندی باید به شکلی باشد که از تاثیر نور خورشید بر مواد غذایی، جلوگیری کند.

۷. مشاوره با دامپزشک

مشورت با یک دامپزشک می‌تواند شما را در خرید خوراک دام باکیفیت و مناسب، یاری دهد. دامپزشک یا کارشناس تغذیه دام، می‌تواند بر اساس شرایط خاص دام‌های شما، توصیه‌های مناسبی برای انتخاب خوراک ارائه دهد.

۸. ارزش اقتصادی و قیمت خوراک دام

قیمت خوراک دام نیز یکی از عوامل مهم در خرید است. با این حال، تنها تمرکز بر قیمت پایین ممکن است به کیفیت پایین خوراک منجر شود. به طور کلی باید به ارزش اقتصادی و کیفیت خوراک توجه کرد و تعادلی بین کیفیت و قیمت ایجاد کرد؛ یعنی باید محصولاتی را انتخاب کرد که از حداقل استانداردهای کیفی برخوردار باشند و تا حد امکان، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.


.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


9 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما