خرید و فروش جو برای دام

11 اسفند 1401, 01:56

خرید و فروش جو برای دام
خرید و فروش جو برای دام از رونق بسیار عالی بهره‌مند است. جو یکی از بهترین تغذیه های دامی شناخته می شود که از فروش فوق العاده ای درمیان دامپروران برخوردار است. این نوع غلات توسط انسان کشت می شود و از آن برای پرورش دام استفاده می گردد. در این بخش می خواهیم شما را با میزان خرید و فروش جو برای دام، میزان قیمت فروش این محصول و دیگر ویژگی های آن صحبت کنیم.

میزان خرید و فروش جو برای دام

جو مورد استفاده برای تغذیه دام دارای میزان خرید و فروش بسیار زیادی است. این محصول را می توان یکی از غلات پرمصرف درمیان دامپروران دانست که از بالاترین میزان تقاضا برای فروش برخوردار است. کشور ایران در زمینه تولید جو سرآمد است و توانسته است به جایگاه بسیار عالی در زمینه تولید انواع غلات به خصوص جو دامی دست یابد.
میزان تولید جو دامی به گونه‌ای است که در بخش های زیادی از کشور مورد استفاده قرار گرفته‌و بخشی از آن نیز به عنوان یک محصول و یا غلات صادراتی به کشورهای دیگرصادر می شود. این محصول زودبازده است و باروری فوق العاده بالایی دارد. به همین دلیل است که همراه با گندم از محوبیت بسیار زیادی درمیان دامپروران برخوردار می باشد.
فروش جو برای دام از طریق تعاونی های کشاورزی یا بازار آزاد انجام می شود که بسیار پررونق بوده و برای فعالان در این حوزه، سود بسیار زیادی دارد. جو باعث افزایش کیفیت سلامت دام شده و درنتیجه باعث افزایش سلامت محصولات دامی مانند تخم مرغ، شیر و گوشت نیز می شود. به همین دلیل است که در هنگام خرید باید به کیفیت محصول توجه ویژه‌ای شود.
افزایش قیمت خرید و فروش جو برای دام باعث افزایش قیمت فروش محصولات دامی می شود. جو دارای انواع مختلف است که از این میان می توان به جو دو سر و جو معمولی نیز اشاره کرد. این محصول به صورت عمده و خرده به فروش می رسد که خرید عمده آن از لحاظ اقتصادی بسیار باصرفه است.
میزان تولید جو در کشور ایران به حدی است که می تواند بخش زیادی از نیازهای دامپروران برای خرید جو را تامین کند. درصورت کاهش تولید این محصول، جو از کشورهای دیگر وارد کشور می شود.

درمورد جو مورد استفاده برای دام

جو مورد استفاده برای دام از مهم ترین و پرفروش ترین غلات است. که در داخل کشور ایران تولید می شود. این محصول توسط انسان کشت شده و در چرخه مواد غذایی، از جایگاه فوق العاده‌ای برخوردار است. ازاین محصول برای تغذیه دام استفاده می‌شود. توجه به سلامت و کیفیت تغذیه مورد استفاده برای دام اهمیت بسیار زیادی دارد.
چرا که افزایش کیفیت تغذیه عالی مورد استفاده برای دام، باعث افزایش کیفیت عالی دام می شود. از آنجایی که مصرف کننده نهایی دام، انسان است، توجه به سلامت انسان ها مد نظر قرار می گیرد. جو در انواع مختلف و در سراسر جهان کشت می شود. کشور ایران یکی از بهترین تولیدکننده‌ها و واردکننده‌های جو است.
معمولا بیشترین مصرف این محصول برای مصارف دامی می باشد. و از آن در پرورشگاه‌ها برای پرورش مرغ و تخم مرغ استفاده می شود. جو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. این محصول علاوه بر دام، مورد استفاده انسان ها نیز قرار دارد. مصرف جو برای انسان ها نیز بسیار مفید است. و مانع از ابتلا به بیماری های مختلف مانند فشار خون، چربی خون و مشکلات قلب و عروق می شود. تغییر قیمت خرید و فروش جو دامی باعث تغییر قیمت خرید و فروش گوشت، مرغ و و تخم مرغ می شود.

شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


269 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما