برنج هاشمی درجه یک شمال

8 فروردین 1402, 02:19

برنج هاشمی درجه یک شمال

برنج هاشمی یکی از محبوب‌ترین و خوش‌عطر و طعم‌ترین برنج‌های اصیل ایرانی است که در استان مازندران کشت و برداشت می‌شود. برنج هاشمی برای اولین بار و به طور اتفاقی توسط کشاورزی به نام آقای یوسف هاشمی زاده کشف شده است. جالب است بدانید که این نوع برنج، محدود به منطقه خاصی نیست و می‌توان در اغلب نقاط کشور آن را کاشت. ایران یکی از کشورهایی است که سرانه مصرف برنج در آن بالاست. دلیل این امر هم آن است که برنج، یکی از ارکان جدانشدنی در آشپزی ایرانی است و بخش عمده‌ای از غذاهای ایرانی با حضور برنج تکمیل می‌شوند.

مزایای برنج هاشمی

برنج هاشمی بسیار خوش‌پخت و مجلسی است و از عطر بوی مطبوعی برخوردار است. برنج هاشمی دانه‌های بلند و رنگ کرم دارد. هنگام کشت این برنج در شالیزار سم‌زدایی کمتری نسبت به سایر برنج‌های موجود صورت می‌گیرد و آفت‌هایی مثل کرم ساقه خوار (به دلیل داشتن ساقه باریک) کمتر به سراغ ساقه برنج هاشمی می‌رود و این موضوع باعث می‌شود تا برنج هاشمی از این نوع آفات مصونیت بیشتری داشته باشد.

تفاوت برنج هاشمی و طارم

برنج طارم یکی از مرغوب ترین و پرمخاطب ترین برنج های ایرانی است که برای اولین بار در شهری به نام طارم در استان زنجان به دست آمد. هر دوی برنج هاشمی و طارم دارای دانه های بسیار کشیده و سفید متمایل به کرم هستند و به عنوان بهترین برنج های ایرانی شناخته می شود. اما تفاوت برنج هاشمی و طارم چیست؟ اولین تفاوت این دو برنج در ظاهر آنهاست. معمولاً دانه های هاشمی نسبت به دانه های طارم  چاق تر هستند و به گفته  مصرف کنندگان برنج هاشمی نسبت به برنج طارم بعد از پخت نرم تر و چرب تر به نظر می‌رسد. اما برنج‌ طارم حالت خشک تر و سفت تری دارد.

قیمت برنج شمال

با توجه به دلایلی که بالا گفتیم، نتیجه این می‌شود که قیمت برنج شمال معروف ما، یعنی هاشمی نسبت به برنج‌های دیگر بهتر باشد. هم‌چنین سم‌پاشی کمتر باعث می‌شود محصول نهایی سالم‌تر و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. توجه داشته باشید که برنج هاشمی، تنها یک نوع دارد، اما می‌تواند از نظر ظاهری به صورت دانه‌ریز یا دانه‌بلند دیده شود. برنج هاشمی کشت گیلان در مناطقی مثل فریدونکنار و آستانه اشرفیه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است

برنج هاشمی بهترین برنج ایرانی

یکی از معروف‌ترین و بهترین برنج ایرانی، برنج هاشمی است که به دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن این برنج، مجموعه غذایی کاویش اقدام به تهیه و تولید برنج مرغوب و اصیل هاشمی کرده و امکان خرید آن را، چه به صورت عمده و چه به صورت کیلویی برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده است. کلیه محصولات تولیدی توسط مجموعه غذایی کاویش به صورت دستچین، با استفاده از بهترین و به‌روزترین متدها و ماشین‌آلات صنعتی تهیه می‌شوند تا شایسته ذائقه و سلیقه ایرانی باشند و بر سر سفره‌های شما راه یابند.

خرید برنج طارم هاشمی

برنج طارم یکی از انواع برنج هاشمی است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و جزو بهترین و با کیفیت‌ترین برنج‌هایی است که در مازندران کشت می‌شود. برنج طارم هاشمی در مقایسه با طارم عطری و برنج اصلی هاشمی قد کوتاه‌تری دارد و عطر و طعمش هم کمتر از دو نمونه قبل است. قیمت برنج درجه یک هاشمی نسبت به انواع معمولی و ویژه قیمت بالاتری دارد و در حال حاضر بهترین نوع برنج هاشمی ، برنجی است که با عنوان برنج درجه یک هاشمی شناخته می‌شود.

شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


258 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما