جو مورد استفاده برای دام

جو مورد استفاده برای دام از مهم ترین و پرفروش ترین غلات است. که در داخل کشور ایران تولید می شود. این محصول توسط انسان کشت شده و در چرخه مواد غذایی، از جایگاه فوق العاده‌ای برخوردار است. ازاین محصول برای تغذیه دام استفاده می‌شود. توجه به سلامت و کیفیت تغذیه مورد استفاده برای دام اهمیت بسیار زیادی دارد.
چرا که افزایش کیفیت تغذیه عالی مورد استفاده برای دام، باعث افزایش کیفیت عالی دام می شود. از آنجایی که مصرف کننده نهایی دام، انسان است، توجه به سلامت انسان ها مد نظر قرار می گیرد. جو در انواع مختلف و در سراسر جهان کشت می شود. کشور ایران یکی از بهترین تولیدکننده‌ها و واردکننده‌های جو است.
معمولا بیشترین مصرف این محصول برای مصارف دامی می باشد. و از آن در پرورشگاه‌ها برای پرورش مرغ و تخم مرغ استفاده می شود. جو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. این محصول علاوه بر دام، مورد استفاده انسان ها نیز قرار دارد. مصرف جو برای انسان ها نیز بسیار مفید است. و مانع از ابتلا به بیماری های مختلف مانند فشار خون، چربی خون و مشکلات قلب و عروق می شود. تغییر قیمت خرید و فروش جو دامی باعث تغییر قیمت خرید و فروش گوشت، مرغ و و تخم مرغ می شود.


جو دامی یکی از تولیدات عالی کشور ایران در زمینه انواع غذاهای دامی است. این محصول معمولا برای استفاده دام تولید می شود و ارزش غذایی بالایی دارد. توجه به کیفیت تغذیه مورد استفاده برای دام اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که افزایش کیفیت این محصول باعث افزایش سلامت دام شده و درنتیجه بر سلامت انسان نیز موثر است.
جو دامی با توجه به کیفیت، میزان تقاضا برای خرید، نرم ارز و نرخ تورم قیمت گذاری می شود. استفاده از این محصول به دلیل داشتن مواد ضروری برای دام، باعث افزایش سلامت آن ها می شود. کشورایران از بهترین تولیدکننده های جو دامی است. درصورتی که به دلیل خشکسالی، میزان تولید جو دامی در کشور کاهش یابد، میزان واردات این محصول از کشورهای دیگر افزایش می یابد. جوی دامی داخلی بسیار مرغوب تر از جوی خارجی است و خرید و فروش بالایی دارد.


شرکت لاهیج دشت گیلان
01342930
09118357340
.

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


177 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما