نکات قابل توجه هنگام استفاده از تفاله چای برای گیاهان

هنگام استفاده از تفاله های چای استفاده شده برای بهبود رشد گیاه، برگ های چای شل را مستقیماً در خاک گیاه مخلوط کنید یا برگ های چای را مانند مالچ در اطراف خاک بالایی پخش کنید.

هنگام استفاده از تفاله های چای موجود در کیسه ها، چای را از کیسه خارج کنید یا کیسه ها را به لایه زهکشی گیاهان گلدانی اضافه کنید.

اگر می خواهید تفاله های چای را به گیاهان سبزی و خوراکی باغ خود اضافه کنید، این کار را به صورت غیر مستقیم و با کمپوست ارگانیک انجام دهید. افزودن تفاله های مستقیم چای به خاک باغچه در طول دوره های رشد فعال ممکن است تعادل pH باغ شما را مختل کند یا بر طعم محصولات شما تأثیر بگذارد.

تفاله‌های چای یک افزودنی سالم به توده‌های کمپوست آلی می‌سازد، زیرا باکتری‌های در حال تجزیه را تشویق می‌کنند. بدون کمپوست ارگانیک، تفاله های چای را می توان قبل از کاشت باغ تابستانی یا زمستانی به خاک باغچه اضافه کرد.

برای اطمینان از اینکه تفاله های چای به درستی تجزیه می شوند، از تفاله های چای موجود در کیسه های چای پلی استر استفاده نکنید و فقط از کیسه های چای استفاده کنید، زیرا کاغذ یک ماده آلی است که به راحتی تجزیه می شود. همچنین، قبل از افزودن تفاله های چای به توده های کمپوست یا قرار دادن آنها در داخل گیاهان گلدانی و ظرفی، هر گونه منگنه فلزی را از کیسه های چای خود جدا کنید.


چای دو بار دم کرده یک جایگزین مغذی و گاه به گاه برای آب است؛ اطمینان حاصل کنید که چای را کاملا خنک کنید تا از شوک زدن یا سوختن گیاهان خود جلوگیری کنید..

جهت سفارش و یا مشاوره خرید با شماره 42930-013 تماس حاصل فرمائید


31 بازدید


دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

دوکوب پوست بادام زمینی

دوکوب پوست بادام زمینی

ادامه مطلب ...

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

عرضه کننده مستقیم انواع سبوس برنج ، کنجاله زیتون و پوسته بادام زمینی

ادامه مطلب ...

افزایش قیمت سبوس گندم

افزایش قیمت سبوس گندم

ادامه مطلب ...

[aviable=main]

تماس با ما

دفتر مرکزی : 42930-013 (30 خط)
دفتر مرکزی : 20-42217118-013
مسئول فروش : 09118357340
مسئول فروش : 09116103786

info@lahijdasht.com

کد پستی :4413936504

گیلان،آستانه اشرفیه( لاهیجان) ، کیلومتر ۱۰ جاده کیاشهر، شهرک صنعتی پرکاپشت (شرکت لاهیج دشت )


مکان نمای شرکت لاهیج دشت ، روی عکس کلیک نمائید


  • درخـواسـت تـماس با شـما